پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و انقلابی است، گفت: علاوه بر این بر اساس توصیه‌های امام خمینی (ره) و فرمایشات ولی‌فقیه زمان امام خامنه‌ای حضور در انتخابات واجب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار  خبرگزاری حوزه، با اشاره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اظهار داشت: بحث حضور در پای صندوق‌های رأی به‌مانند همه مراحل و مقاطع گذشته همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند مایه‌ای قوی شدن کشور و موجب یاس و نامیدی دشمنان است.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات سفارش و وصیت امام خمینی (ره) است و این را مردم باید مدنظر داشته باشند که مشارکت در سرنوشت کشور همانند حضور در انتخابات می‌تواند نظام را بیمه کرده و مشکلات کشور را با انتخاب افراد اصلح و انقلابی کاهش دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی بابیان این‌که حضور در انتخابات یک وظیفه‌ای دینی است، تأکید کرد: علاوه بر این بر اساس توصیه‌های امام خمینی (ره) و فرمایشات ولی‌فقیه زمان امام خامنه‌ای حضور در انتخابات واجب است.

وی به شرایط کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در این شرایط برای ادامه انقلاب و دفاع از ارزش‌ها و پایداری در مسیر استقلال و آزادی حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی و انقلابی است.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: دشمنان نظام به‌مانند همیشه به دنبال توطئه افکنی و ناامید کردن مردم هستند اما ملت هوشیار و با بصیرت ایران نشان داده که به‌مانند یوم‌الله 22 بهمن در بزنگاه‌های تاریخی وارد عمل شده و در برابر توطئه افکنی ها می‌ایستد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha