جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در سوریه گفت: انقلاب اسلامی باعث یک جنبش تمدنی، دینی و فرهنگی بزرگ در جهان شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها زندگی ایشان را سرشار از معنویت و اخلاص دانست و خاطر نشان کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها اسوه و نمونه بارز یک زن مسلمان است که باید از ایشان درس زندگی آموخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: این انقلاب مختص یک منطقه جغرافیایی خاصی نیست بلکه در یک نگاه دقیق، باعث یک جنبش تمدنی، دینی و فرهنگی بزرگ در جهان شد که با ظلم و استکبار به مبارزه برخواست.

وی ادامه داد: در طول بیش از چهل سالی که از عمر انقلاب میگذرد حوادث و توطئه‌های گوناگونی که قدرت های استکبار جهانی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه انقلاب ایجاد کردند، با اراده خدا و عزم ملت پشت سر گذاشتیم و این توطئه ها را در هم شکستیم.

وی تصریح کرد: بعد از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قدرت بزرگ تاثیر گذاری ایران را منطقه ببینید و افول تاثیر آمریکا و اسرائیل در منطقه به عینه قابل مشاهده است.

آیت الله طباطبایی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ندای دفاع از مظلومان جهان سر داده است و شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در  این راه نمونه بارزی بر تایید این حرف است. 

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان خطبه های خود با اشاره به چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، اظهار داشت: شاهد رویش صدها سلیمانی و المهندس از فرزندان محور مقاومت هستیم که خواهان خروج آمریکایی ها از منطقه هستند که در خبرها آمده بود در یکی از روستاها سوریه مردم مقاوم آنجا پرچم آمریکا از ماشین آنها پایین آوردند و نگذاشتند که آمریکایی‌ها وارد روستایشان شوند که باعث افتخار ملت سوریه شد و بشارتی برای نابودی آمریکا در منطقه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha