پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، صبح امروز در ورزشگاه آزادی شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، صبح امروز در ورزشگاه آزادی شهر سنندج برگزار شد.

در این مراسم، سردار محمدصادق حسینی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی توسط شقی ترین انسان های روی زمین شاید در نگاه اول بسیار حزن انگیز بود، ولی خون این شهید برکات بسیاری برای نظام و جبهه مقاومت داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: مجموعه تفکر شهید سلیمانی، مکتبی جدید و الگوساز برای جهان اسلام ترسیم کرده است.

این مقام نظامی در ادامه بیان کرد: آمریکایی ها با امید به اینکه جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تضعیف می شود، دست به این جنایت ضدبشری زدند، ولی نتیجه ای که عایدشان شد، بالعکس آنچه بود که فکر می کردند.

سردار حسینی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی ما را قدرتمندتر ساخت، چرا که بعد از حمله غرورآفرین سپاه کشورمان به بزرگترین پایگاه‌ تروریستی آمریکا در منطقه، آنان با وجود تهدید به پاسخگویی و حمله به ۵۲ نقطه فرهنگی‌، جرأت این کار را نداشتند و عکس‌العملی نشان ندادند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: اکنون ملت ایران همه سلیمانی هستند و بی شک تا زمانی که مردم و ملت در صحنه باشند، دشمن نمی تواند هیچ توطئه ای علیه انقلاب داشته باشد.

وی به مسأله انتخابات هم اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات دوم اسفندماه می تواند زمینه یأس و ناامیدی بیشتر دشمنان را فراهم آورد، لذا بیاییم و در دوم اسفندماه افتخار دیگری بیافرینیم و مجلسی انقلابی، مطالبه گر و قوی بسازیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha