جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سوزانده شدن اشتباهی پیکر زن مسلمان در لاکنوی هندوستان

حوزه/ خانواده هندو که پیکر زن مسلمان را به اشتباه از سردخانه بیمارستان دریافت کرده بودند، طبق آداب و رسوم هندوها جسد را سوزانده، که این حادثه خشم خانواده مسلمان را برانگیخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از deccanherald، پیکر یک زن مسلمان اهل تشیع که چند روز پیش در بیمارستانی خصوصی در شهر لکهنو در هندوستان  در اثر یک بیماری طولانی مدت جان خود را از دست داده بود، به اشتباه تحویل یک خانواده هندو داده شده و جسدش سوزانده شد.

خویشاوندان عشرت جهان، ۷۲  ساله هنگامی که پیکر او را دریافت کردند از این اشتباه به شوک فرو رفتند. بعدها معلوم شد که پیکر آرچانا گراگ، سالمند هندو ۷۸ ساله، که در همان روز آخرین نفس هایش را کشیده و جان خود را از دست داده بود، به اشتباه به خانواده مسلمان تحویل داده شده بود. هر دو این بیماران  از مشکلات عصبی رنج می بردند و در یک روز به بخش اعصاب و روان بیمارستان منتقل شده بودند و هر دو در بخش بیمارستان فوت کرده بودند.

مسئولین بیمارستان به اشتباه پیکر عشرت جهان را به خانواده هندوی آرچانا تحویل داده بودند و آن ها نیز طبق آداب و رسوم هندوها پیکر این زن مسلمان را سوزانده بودند.

خشم و عصبانیت خانواده مسلمان سبب شد که جمعی از روحانیون اهل تشیع و پلیس در محل حاضر شوند و مولانا کلب صدیق، یک روحانی برجسته شیعیان در لکهنو برای حل این مشکل به این خانواده مسلمان مشاوره دینی داد.

نراندرا آگراوال افسر امور درمانی در لکهنو اعلام کرده که تحقیقاتی در این رابطه آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha