جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دبیر کمیته همکاریهای کرمانشاه

حوزه/ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: ۷ هزار دانش‌آموز طی بازدید از حوزه های علمیه، با فضای حوزه و چگونگی تحصیل طلاب و سبک زندگی طلبگی آشنا شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، سید مجتبی موسوی، معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تشریح دستاوردهای ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در این استان، گفت: خوشبختانه حوزه علمیه و روحانیان نسبت به امر تعلیم و تربیت و تحقق آرمان های اسلامی در آموزش و پرورش دغدغه دارند و همراهی بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشته اند.

وی، برگزاری نماز جماعت در مدارس با حضور آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه را از برکات همکاری های حوزه و آموزش و پرورش دانست و افزود: در سال جاری ۷۰ نشست تخصصی دینی در قالب طرح امین با حضور روحانیون برگزار شده است.

موسوی  با اشاره به اهمیت انتخاب رشته و فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: ۷ هزار دانش‌آموز طی بازدید از حوزه های علمیه، با فضای حوزه و چگونگی تحصیل طلاب و سبک زندگی طلبگی آشنا شده اند.

دبیر کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش کرمانشاه، ساماندهی ائمه جماعت روحانی و برگزاری دوره توانمندسازی معلمان و مربیان به میزان ۲۱۰ هزار نفر ساعت در استان برای همکاران فرهنگی را از دیگر دستاوردهای همکاری با حوزه علمیه دانست.

وی همچنین اعزام ۵۵۰ مبلغ مذهبی و نماز برگزاری نماز جماعت در مدارس استان با حضور ائمه جماعات روحانی و فرهنگی را از دیگر برکات همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش دانست.

 انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha