جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرپرست حوزه علمیه استان لرستان

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان گفت: طلاب باید با تمام توان در راستای انجام رسالت تبلیغی خود گام بردارند و در برابر نظامی که برای احیا و صیانت آن خون های مقدس و فراوانی ریخته شده است، احساس مسئولیت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی امروز در مراسم تلبس ۴۰ طلبه لرستانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان وظیفه و رسالتی خطیر بر عهده دارند، افزود: کسب معارف دینی و فقهی و ترویج سیره اهل بیت(ع) در جامعه مهمترین وظیفه و رسالت تبلیغی مبلغان است.

وی با بیان این که طلاب باید با تمام توان در راستای انجام رسالت تبلیغی خود گام بردارند، اظهار داشت: طلاب و مبلغان باید در برابر نظامی که برای احیا و صیانت آن خون های مقدس و فراوانی ریخته شده است، احساس مسئولیت کرده و همواره در راه اعتلای روزافزون اهداف اسلامی و انقلابی حرکت کنند.

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امام راحل فرموده اند که حوزه و روحانیت باید نبض تفکر و نیاز جامعه را در دست داشته باشند، خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان باید بدانند که تبلیغ امور دینی و اسلامی امری مقدس و الهی است و همواره باید در تبلیغ اخلاص را مدنظر داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه طلاب نباید پس از فراگیری علوم دینی نظام اسلامی را تنها بگذارند، گفت: طلاب و مبلغان باید با ورود به خدمت در عرصه های گوناگون رسالت تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهند.

 وی در پایان با اشاره به اینکه وصیت نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سراسر درس و نکته است، گفت: راه صحیح و حمایت بدون ملاحظه از اهداف والای اسلام و انقلاب از ابعاد مهم وصیت نامه سردار رشید اسلام است که طلاب و مردم ولایی باید همواره این مهم را به خاطر داشته باشند و در راستای صیانت از اهداف دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) بصیرت خود را ارتقاء دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha