جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ ​​​​​​​دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مراسم اربعین سردار شهید سلیمانی فردا دوشنبه ۲۸ بهمن ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی(ره) قزوین با سخنرانی حجت الاسلام نظافت «نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس» برگزار می شود.

حجت الاسلام غلام حسین شهسواری، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به شخصیت برجسته سردار سلیمانی، گفت: اگر می‌بینید همه آحاد ملت ایران، غم از دست دادن این سردار سپاه اسلام را به دل دارند و در هر شهر و روستایی برای ایشان مراسم می گیرند به خاطر ارتباط قوی او با خدای متعال بود.

وی افزود: لحظه لحظه زندگی حاج قاسم سلیمانی سرشار از مجاهدت در عرصه دفاع از نظام و انقلاب و اسلام بود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی شخصیتی بود که سر حرفش برای مبارزه با استکبار ایستاد و کوران حوادث، نتوانست حاج قاسم سلیمانی را از مسیر انقلابی‌گری لحظه‌ای جدا کند و همواره با تمام توان از حریم انقلاب دفاع کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران وفاداری و قدرشناسی خود را در مراسم تشییع این سردار رشید اسلام، در ایران و سایر کشورها به خوبی نشان دادند.

حجت الاسلام شهسواری بیان کرد: مراسم اربعین سردار شهید سلیمانی فردا دوشنبه ۲۸ بهمن ماه، بعد از نماز مغرب وعشا در مسجد امام خمینی (ره) قزوین با سخنرانی حجت الاسلام نظافت «نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس» برگزار می شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha