جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با خانواده شهید رزازیان

حوزه/ جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین با خانواده شهید مرتضی رزازیان دیدار کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین، ظهر امروز با خانواده شهید مرتضی رزازیان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام محمد خدابخش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا همواره برای همه ملت ایران منبع عظیم خیرات و برکات بودند و هرگاه به مشکلی برمی‌خوریم، حضور عالی و معنوی شهدا برای‌ ما انبساط و گشایش ایجاد کرده و راه‌های موفقیت را به ما نشان می‌دهند.

حجت الاسلام خدابخش خاطرنشان کرد: عزت، افتخار و جایگاه امروز ایران اسلامی وابسته به خون شهدا است و امنیتی که امروز ملت ایران از آن بهره‌مند هستند، به برکت خون شهدای عزیز می باشد.

وی تصریح کرد: پیام شهدا برای ملت بزرگ ایران؛ «بصیرت»، «وحدت» و «دشمن‌شناسی» بود و باید همیشه قدردان مجاهدت این عزیزان باشیم.

همچنین حمید رزازیان، «برادر شهید رزازیان» در این دیدار اظهار کرد: پدرم، همواره بر لقمه حلال تاکید داشت و با برپایی مراسم مرثیه برای اهل بیت(ع) فرزندنش را در سایه ائمه معصوم (ع) تربیت کرد.

وی ادامه داد: پیام این شهید به مردم خودسازی و تهذیب نفس بود.

لازم به ذکر است، شهید مرتضی رزازیان، در روز دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۱، در شهر قزوین به دنیا آمد و در روز هفتم اسفند ماه سال ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد تا اینکه در سال ۹۴ پیکر پاک و مطهرش به وطن بازگشت و در گلزار شهدای شهر آرام گرفت.

انتهای پیام./ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha