پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

حوزه/ ماموستا ایزدی گفت: جامعه، نماینده مطالبه گر، مردمی و با علم و عمل می خواهد و اگر چنین نباشید، هرگز نباید انتظار اصلاح وضعیت حال حاضر را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، ماموستا شیرزاد ایزدی صبح امروز در جمع تعدادی از دست اندرکاران انتخابات در مریوان اظهار داشت: برگزاری انتخابات پرشور ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، لذا همه در این مسئله به نوعی وظیفه داریم.

وی ادامه داد: انتخابات در ایران نماد بارز حکومت دینی و مردم سالاری دینی است و این انتخابات خود خط بطلانی بر ادعاهای دروغین کشورهای غربی و... مبنی بر نبود حقوق بشر در جمهوری اسلامی است.

ماموستا ایزدی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: انتخابات در ایران چه انتخابات ریاست جمهوری، چه مجلس و چه خبرگان رهبری از صلابت و شور خاصی برخوردار بوده است، شوری که در کمتر کشوری دیده می شود.

ماموستا ایزدی در ادامه بیان داشت:  دشمنان سعی و تلاش بسیاری برای کم رنگ کردن انتخابات دوم اسفندماه دارند و در این راه هزینه های هنگفتی نیز صرف کرده اند، ولی ان شاء الله پاسخ دندان شکنی از ملت ایران خواهند گرفت.

این کارشناس اهل سنت با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات خود معیارهای درست و منطقی را مدنظر داشته باشند، بیان کرد: جامعه، نماینده مطالبه گر، مردمی و با علم و عمل می خواهد و اگر چنین نباشید، هرگز نباید انتظار اصلاح وضعیت حال حاضر را داشته باشیم.

ماموستا ایزدی تصریح کرد: لذا در انتخابمان، معیارهای عشیره ای، قومیتی و... را باید کنار بگذاریم و کسانی را به بهارستان بفرستیم که در حد و اندازه نظام اسلامی باشند و اجازه ندهیم افرادی سست عنصر و ناکارآمد بر صندلی های سبز مجلس شورای اسلامی تکیه بزنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha