پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام موسی پور

حوزه/ حجت‌الاسلام موسی پور با بیان این که اولویت فرهنگی شورای شهر اهواز گسترش فعالیت‌های مسجدمحور است، گفت: با یاری خداوند متعال، چنین اقداماتی بیش از پیش در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام جاسم موسی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز، در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای مسجد جوادالائمه، اظهار داشت: این مجتمع یکی از سراهای محله مشارکتی و مسجدمحور اهواز است که إن‌شاءالله راه‌اندازی این دست مجتمع‌ها از برنامه‌ها و اولویت‌های شورای شهر در زمینه فرهنگی کلان‌شهر اهواز است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی من، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مسجدمحور در سطح اهواز است، گفت: با یاری خداوند متعال، چنین اقداماتی بیش از پیش در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام موسی پور ادامه داد: سرای محله زیباشهر که عنوان «مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای مسجد جوادالائمه» را به خود گرفته است، شامل حسینیه، مرکز فرهنگی، مهد قرآنی، خانه بازی معارفی و باشگاه ورزش‌های رزمی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز در پایان خاطرنشان کرد: این مجتمع در دو طبقه آماده شده که قرار است دو طبقه دیگر نیز در آینده به این مجتمع اضافه شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha