سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس

حوزه/ حوزه علمیه همدان در انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نکرده و نخواهد کرد و تنها همه مردم را به حضور و انتخاب فرد اصلح با توجه به معیارهای موجود که حضرت آقا نیز به آن اشاره کرده اند، دعوت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عباس موسیوند، مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: خواسته ما از همه مردم عزیز ایران، این است که ان‌شاءالله با حضور پر شور خود و البته با دقت در نوع انتخاب، در انتخابات آینده شرکت کنند.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای بسیار تعیین کننده می‌باشد، چرا که انتخابات عرصه مهمی در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام موسیوند با بیان اینکه دشمن هر لحظه در حال رصد کردن اوضاع ایران و حضور مردم است، یادآور شد: نتیجه حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف همچون انتخابات، یاس دشمنان می‌باشد.

وی تصریح کرد: البته مردم بارها خصوصا در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، این پایبندی خود را اثبات کرده‌اند، و به یاری خداوند، در انتخابات اسفند ماه نیز آن به منصه ظهور خواهند رساند.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان، با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح و در تراز انقلاب، خاطرنشان کرد: مرزبندی دقیق با دشمنان اسلام و انقلاب، ساده زیستی، وجود برنامه قابل اجرا و صحیح، از ملاک های مهمی است که مردم باید به آن توجه کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه حوزه علمیه استان همدان، در انتخابات موضع بی طرف دارد، ابراز داشت: در این رابطه حوزه علمیه همدان بیانیه ای را صادر کرده است که به زودی منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام موسیوند یادآور شد: حوزه علمیه همدان از هیچ نامزدی در انتخابات حمایت نکرده و نخواهد کرد و تنها همه مردم را به حضور و انتخاب فرد اصلح با توجه به معیار های موجود که حضرت آقا نیز به آن اشاره کرده اند، دعوت خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور برخی از کاندیدهای مجلس در مدارس علمیه استان، تاکید کرد: در مدارس علمیه، مجالسی با حضور کاندیدها برگزار می شود، که این جلسات به معنای حمایت از این افراد نیست، چرا که برگزاری آن به درخواست خودشان می باشد تا به بیان دیدگاه های خود بپردازند.

مسئول دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان، خطاب به کاندیداهای مجلس و طرفداران آن ها یادآور شد: از همه این افراد می خواهیم که در این ایام، تنها خودشان را تبلیغ کنند و از تخریب و تهمت زدن به دیگران و ایجاد فضای ملتهبی که باعث سوء استفاده دشمنان می شود، پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: کاندیداهای حاضر در عرصه انتخابات، باید در تبلیغات اصل صداقت را رعایت کنند و برنامه هایی که توان اجرای آن را دارا هستند را ارائه کنند، تا ان شاءالله در آینده از مجلسی قوی و در تزار انقلاب اسلامی برخوردار باشیم و بتوانیم مشکلات جامعه را کاهش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha