جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهر آرا

حوزه / مدیر مدرسه سردارین قزوین گفت: حمایت از نظام اسلامی رسالت مهم طلاب و روحانیون بوده و با پوشیدن لباس مقدس روحانیت این رسالت، سنگین تر هم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهرآرا، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین، گفت: طلاب و روحانیت باید در دفاع از آرمان های نظام اسلامی، مکتب اهل بیت(ع) و پیروی از ولایت فقیه بیش از پیش پیشگام باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: طلاب شاگردان مکتب اهل‌بیت(ع) هستند و باید با انرژی بخشی و نشاط دهی و با تسلط بر معارف اسلامی برای تحقق اسلام وارد میدان عمل شوند.

مدیر مدرسه سردارین قزوین عنوان کرد: امروز باید با اخلاص، تلاش و برنامه ریزی حرکت کنیم تا حرکتمان در جامعه اثر داشته باشد، این عمل ماست که تأمین و تعیین کننده‌ آینده آثار ما در جامعه است.

وی ادامه داد: طلاب باید با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و انس با قرآن در مسیر علم آموزی و سلوک اخلاقی و معنوی گام بردارند.

حجت الاسلام مهرآرا تصریح کرد: فرصت ها زودگذر هستند و شرایط همیشه برای افراد مساعد نیست و طلاب باید از فرصت های به دست آمده به بهترین نحو استفاده کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha