سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مسجد جمکران

حوزه/ مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته جاری با توسل‌خوانی حاج حسین سازور و ندبه‌خوانی حاج مهدی سلحشور، میزبان مهدی‌باوران و منتظران ظهور دولت یار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این مکان مقدس همچون هفته های گذشته در روزهای پایانی هفته جاری با تدارک برنامه های متنوع، میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های میعادگاه منتظران امشب با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز شده و در ادامه حجت الاسلام سیدحسین حسینی قمی در جمع منتظران ظهور یار به ایراد سخن می پردازد.

پس از آن حاج حسین سازور دعای پرفیض توسل را در ویژه برنامه «توسل به حریم کبریا» با زمزمه و همراهی مهدی باوران، قرائت می کند.

میعادگاه منتظران پنجشنبه، ۱ اسفند ماه نیز از ساعت ۱۸ با جلسه آموزش عمومی قرآن میزبان مهدی باوران می شود و سپس در ویژه برنامه «کمیل عارفانه» حجت الاسلام خورشیدی برای زائران و مهدی باوران به سخنرانی پرداخته و سپس حاج حسین حقی دعای شریف کمیل را قرائت می کند.

جمعه، دوم اسفند ماه نیز برنامه های مسجد مقدس جمکران با قرائت دعای عهد آغاز شده سپس آئین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد برگزار می شود.

دعای پرفیض ندبه نیز بعد از آن با نوای حاج مهدی سلحشور در میعادگاه منتظران زمزمه می شود.

پایان بخش برنامه های جمکران در این هفته قرائت زیارت آل یاسین در عصر روز جمعه، دوم اسفند ماه است.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha