جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی ابراهیمی پور

حوزه/ حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، گفت: اگر مجلس شورای اسلامی، مجلسی قوی باشد، می‌تواند با ریل‌گذاری درست و نظارت جدی دولت را مدیریت و در مسیر صحیحی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در برنامه گام استوار که ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی است، با تأکید بر اینکه باید انتخابات خوبی داشته باشیم، گفت: انتخابات خوب یعنی حضور حداکثری مردم از همه صنوف و اقشار، پای صندوق‌های رأی برای انتخاب نماینده اصلح.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران قریب به ۴۰ سال است که هر دو سال یا چهار سال یک‌بار، انتخاباتی برای همه مسئولیت‌های مهم و اثرگذار کشوری دارد، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات این فرصت را در اختیار مردم قرار داده که در صورت عدم توانایی نمایندگان قبلی، انسان‌های شایسته‌تری را بر کرسی خدمت نشانند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، با تأکید بر اینکه بهبود اوضاع کنونی کشور، بستگی به انتخاب فردا ملت ایران دارد، گفت: مردم باید انسان‌های سالم و صالحی را به مجلس بفرستند؛ در این رابطه باید تحقیق و بررسی کنند اما اگر در پایان به نتیجه قطعی نرسیدند، « فاسئلوا اهل الذکر» از انسان‌های آگاه و متدین، نامزد خود را انتخاب کنند.

امام جمعه آبادان، با بیان اینکه نباید فریب تبلیغات را خورد، تصریح کرد: نباید فریب سفره‌های رنگارنگ و وعده‌های پوچ و توخالی برخی نامزدهای انتخاباتی را خورد.

وی افزود: انتخابات مجلس، مسابقه خدمت گذاری است، نه مسابقه نشستن روی کرسی مجلس! چرا نباید با رأی آزادانه، پاک و صادق خود، یک فرد صالح و انقلابی را وارد مجلس بفرستیم تا قانونی وضع کند تا که با آن قانون، وضعیت کار و معیشتی مردم بهتر شود!؟.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی پور بیان کرد: اگر مجلس شورای اسلامی، مجلسی قوی باشد، می‌تواند با ریل‌گذاری درست و نظارت جدی دولت را مدیریت و در مسیر صحیحی قرار دهد.

امام جمعه آبادان، در پایان تصریح کرد: انتخاب خوب، یعنی انتخاب یک فرد ارزشی، متدین و انقلابی؛ اگر مردم نسبت به نمایندگان آگاهی نداشتند، با تحقیق و بررسی یک نیروی سالمی را انتخاب کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha