جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه بندپی بابل

حوزه/مدیر مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل گفت: حضور حداکثری مردم با هر گرایش و جناجی، ضامن امنیت و اقتدار کشور است و باید در اولویت برنامه دلسوزان نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم زهرا ابراهیمیان طی گفت و گویی به مناسبت ایام انتخابات بیان کرد: زمانی که اولویت نیروهای انقلابی، شرکت اکثریت مردم در انتخابات باشد و تبلیغات خود را چه در شهرها و چه در رسانه و فضای مجازی بر همین اصل متمرکز سازند، در گام بعدی می توان آنها را به سوی انتخاب آگاهانه سوق داد.

وی افزود: جریان های انقلابی باید رعایت تقوای سیاسی را در معرفی کاندیدای مورد نظرشان، در نشست ها و سخنرانی های خود و هم در ستادهای انتخاباتی  سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بندپی بابل تصریح کرد: البته مردم باید آزادانه و آگاهانه با شناخت کامل، براساس شاخص های که رهبر معظم انقلاب ارائه می دهند، به منظور تشکیل «مجلس قوی» به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

وی اعلام کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه مردم سالاری دینی است و هم در سرنوشت داخلی و خارجی کشور مؤثر است.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور و انقلاب در گرو  انتخابات است، لذا احساس مسئولیت نسبت به این امر در سرنوشت کشور بسیار اثرگذار خواهد بود؛ مردم در سال ۵۷ با رای خود حکومت اسلامی را پایه گذاری کردند، در حال حاضر نیز با داشتن مجلس قوی و رئیس جمهور انقلابی می توان دولت اسلامی تشکیل داد که زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) باشد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha