پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که دشمنان نظام انتخابات را در سراسر کشور رصد می‌کنند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که حضور در انتخابات نظام را بیمه می‌کند، اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، پشت غرب و شرق شکست چون  مردم در صحنه بوده و به امام و رهبری تکیه کرده بودند و این اجتماع باعث شد دشمن تودهنی بخورد.

وی ادامه داد: در آن ایام امام خمینی (ره) بارها فرمودند که رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه و اعتقاد به الله بود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل تأکید کرد: اگر مردم همیشه درصحنه باشند و در حمایت از ولایت‌فقیه قدم بردارند دشمن به‌مانند 41 سال گذشته هیچ کاری نمی‌تواند، انجام ندهد.

وی بیان داشت: اما اگر خدای‌نکرده مردم صحنه را رها کنند برداشت دشمن این خواهد بود که مردم با انقلاب نیستند به همین علت هم به مردم و هم به‌نظام و انقلاب حمله می‌کنند بنابراین زمانی که مردم درصحنه باشند دشمن زمین خواهد خورد.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمن به‌صورت ویژه برگزاری انتخابات در تمامی شهرها را زیر نظر دارد و قطعاً تعداد رأی‌ها را با دوره‌های قبلی می‌سنجد و اگر مشارکت حداکثری باشد دشمن مأیوس می‌شود اما اگر خدای‌نکرده مشارکت پایین باشد دشمن به توطئه افکنی خود امیدوار و این کار را ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha