جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سیدان

استاد حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: همه مردم این وظیفه را دارند که در انتخابات پیش رو شرکت کنند تا در مسیر دین و دیانت، اسلام و حفظ نظام حرکت کرده و در جهت یاری رساندن در اساس مسائل کشورمان کوشا باشند.

آیت‌الله سیدجعفر سیدان، از علمای مشهد در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد در خصوص اهمیت حضور در انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور در انتخابات مجلس و به‌طور کلی همه حضورهای مردمی، برای حفظ اساس نظام بسیار مؤثر است.

وی تأکید کرد: این مسئله بسیار مهم است که مردم برای حفظ نظام و کشورشان در جریان امور مربوطه باشند و در جهت تقویت نظام اسلامی حرکت کنند.

آیت‌الله سیدان با اشاره به معیارهای نمایندگان اصلح نیز گفت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که در ارتباط با تقویت اساس دین و نیز مکتب اهل‌بیت(ع) عزم و تلاش جدی داشته باشند و همچنین در ارتباط با اهداف انقلاب اسلامی ایران کوتاهی نکرده و ساعی باشند.

این استاد برجسته حوزه علمیه خراسان ادامه داد: ایمان، دین‌داری و صلاحیت اجتماعی از ویژگی‌های مهم نمایندگان مردم است که باید اساس حرکت خود را حفظ مکتب اهل‌بیت(ع) قرار دهند.

وی تصریح کرد: همه مردم این وظیفه را دارند که در انتخابات پیش رو شرکت کنند تا در مسیر دین و دیانت، اسلام و حفظ نظام حرکت کرده و در جهت یاری رساندن در اساس مسائل کشورمان کوشا باشند.

آیت‌الله سیدان در پایان با اشاره به وظیفه طلاب در این جهت نیز گفت: روحانیت و طلاب حوزه‌های علمیه نیز علاوه بر وظیفه عمومی که مثل مردم برای شرکت در انتخابات دارند، باید در کنار مردم و مشوق آن‌ها برای حفظ اسلام و نظام باشند تا در محضر پروردگار مأجور باشند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha