جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده امام جمعه رزن

حوزه / امام جمعه رزن گفت: نماینده‌ای می‌تواند خود را انقلابی بنامد که از بیت المال برای پیشرفت کشور و توسعه مناطق محروم استفاده کند و به جای شعار دادن به صورت عملیاتی وارد میدان شود.

حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به خوبی محورهای دستیابی به مجلس قوی را تبیین کرده‌اند، اظهار داشت: امروز دغدغه ما همان دغدغه‌های حضرت آقا است، که باید مجلسی قوی و متعهد را با انتخاب اصلح خود تشکیل دهیم.

وی با اشاره به رد صلاحیت حدود ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس، خاطرنشان کرد: کسی که ادعای انقلابی گری دارد، نباید چنین اتفاقی برای او رخ دهد، بلکه انقلابی گری به معنای دلسوز بودن برای نظام و مردم؛ و پاره کردن جیب و کیسه برای سوءاستفاده از قدرت است.

حجت الاسلام مولازاده افزود: نماینده‌ای می‌تواند خود را انقلابی بنامد که، از بیت المال برای پیشرفت کشور و توسعه مناطق محروم استفاده کند و به جای شعار دادن به صورت عملیاتی وارد میدان شود.

وی نتیجه عدم عمل به تعهدات مسئولان را بی‌اعتمادی به نظام عنوان کرد و گفت: فرد انقلابی تا پای جان، گوش به فرمان رهبری خواهد بود و ساده زیستی، مردم داری و دلسوزی برای مردم از ویژگی های بارز او است.

امام جمعه رزن با تأکید بر اینکه سوءاستفاده از بیت المال، یک آفت برای مجلس است، ابراز داشت: نمایندگان باید نسبت به آنچه که شهدا و امام(ره) به عنوان توصیه و وصیت برای ما گذاشته‌اند متعهد باشند و به آن عمل کنند.

وی وظیفه حوزه و دانشگاه را بسیار حساس دانست و گفت: حوزه علمیه و دانشکاه ها به عنوان نهادهای تأثیرگذار در جامعه باید نه به صورت مصداقی، بلکه با تبیین اهداف انقلاب و ویژگی‌های نماینده اصلح در جامعه نقش خود را ایفا کنند.

این استاد حوزه تصریح کرد: بنده در خطبه‌های گذشته به تشریح معیارهای نماینده اصلح در بیان رهبری پرداخته‌ام و خواهشم از مردم عزیز این است که با توجه به عملکرد و ویژگی‌ها، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha