پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مرتضوی

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان بیان کرد: حضور مردم شریف ایران در صحنه‌ انتخابات، همانند خاری در چشم کفار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله سید حسن مرتضوی، امروز در پایان درس خارج فقه که در مدرسه علمیه آیت‌الله‌العظمی خویی(ره) مشهد برگزار شد، بیان کرد: امام خمینی(ره) از همان اول انقلاب بر حضور در انتخابات بسیار تاکید کرده و در هر مقطعی بر حضور در  انتخابات اصرار داشتند که بدون تردید، این فرمایشات، اسرار، برکات و فوایدی دارد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به هجمه‌های موجود در موضوع انتخابات، مطرح کرد: هر کسی آشنایی با رادیو، تلویزیون و رسانه داشته باشد، متوجه است که در اغلب انتخابات، یک ماه مانده، کل رسانه‌های بیگانه و کفار مشغول به تخریب افراد و نظام اسلامی و ... هستند و به‌ویژه امسال بیشتر از قبل شروع کرده‌اند و هر روز یک بهانه درمی‌آورند که مردم نیایند و نمی‌آیند.

وی با طرح این سؤال که «چرا حضور و یا عدم حضور مردم برای دشمنان ما مهم است؟»، بیان کرد: غرب و شرق، همه جزو کفار و با این انقلاب مخالف هستند، لذا نمی‌خواهند یک قدرت اسلامی در مقابل قدرت کفر وجود داشته باشد.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر مردم شریف ایران حضور چشمگیری داشته باشند که دارند، این حضور همانند خاری در چشم کفار است.

آیت‌الله مرتضوی در پایان بیان داشت: حضور گسترده‌ مردمی، موجب تقویت اسلام و نظام اسلامی است و امیدواریم این خار در چشم کفار بماند و می‌ماند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha