پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه اصلاح وضع موجود اقتصادی در گرو انتخاب آگاهانه ماست، گفت: برطرف شدن ضعف مدیریت کشور در گرو حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اصلاح وضع موجود اقتصادی در گرو انتخاب آگاهانه است، گفت: بزرگترین پیام قرآن اصلاح امور جامعه بوده و استفاده هر چه بهتر از نعمات الهی است که نیاز به انتخاب ما دارد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: سرتاسر کلام امامین انقلاب در خصوص بهبود وضعیت مسلمانان و نظام اسلامی، تأکید بر واگذاری امور به افراد لایق و شایسته که دارای روحیه انقلابی باشند، است.

وی تصریح کرد: در صورت عمل به آیات قرآن در خصوص تغییر سرنوشت اقوام به دست خود، دیگر جای هیچ عذر و بهانه ای برای ایجاد وضعیت مطلوب و ایده آل نمی ماند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: به رغم تبلیغات پرطمطراق و حمایت های مالی شائبه دار برخی از نامزدهای انتخاباتی که محیط شهر و روستا را مورد بمباران تبلیغاتی قرار داده اند، بر ما تکلیف است که دست از روشنگری با تمسک به سخنان ارزشمند امامین انقلاب در خصوص انتخاب نماینده اصلح و انقلابی برنداریم.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدایی که مورد حمایت مالی یک جریان سیاسی و احیاناً اشخاص متمول و صاحب نفوذ قرار گرفته به یقین در صورت موفقیت، نه اینکه یک نماینده لایق نخواهند شد، بلکه وامدار حامیان مالی خود خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه تغییر ریل مشکلات اقتصادی در دست مردم است، ادامه داد: اصلاح وضعیت موجود در مدیریت کشور و مشکلات روزافزون اقتصادی، کنترل قیمتها و گرانی افسارگسیخته، بستگی به انتخاب ما دارد.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: برطرف شدن ضعف مدیریت کشور در گرو حضور پرشور و مشارکت حداکثری و سپس انتخاب نماینده اصلح و انقلابی است که به دنبال آن شاهد مجلس قوی و کارآمد باشیم و این مسأله سرآغازی بر طلوع رونق تولید و ریشه کنی مشکلات کشور باشد.

وی در پایان گفت: فرستادن نمایندگان شایسته و لایق در تراز انقلاب اسلامی، دست ردّ بر سینه کسانی است که ۴ سال با تکیه بر صندلی مجلس، نتوانستند با نظارت صحیح بر عملکرد دولت در خصوص رفع مشکلات مردم، دردی از دردهای جامعه را بکاهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha