جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردوی آموزشی دو روزه در مسجد برای جوانان مسلمان برونئی

حوزه/ جوانان کشور اسلامی برونئی در یک اردوی آموزشی دو روزه در مسجد شرکت کردند که هدف آن ترغیب مشارکت جوانان در فعالیت های مسجد، آموزش و پرورش جوانان و آماده سازی آنان برای مقابله با چالش های آینده اعلام شده بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از borneobulletin ۷۷ جوان مسلمان از سراسر منطقه بلایت در کشور اسلامی برونئی در یک اردوی آموزشی دو روزه در مسجد پکان سریا شرکت کرده و یک شب را در مسجد سپری کردند.

این برنامه که به همت کمیته مسجد به منظور ترغیب مشارکت جوانان در فعالیت های مسجد، آموزش و پرورش جوانان و آماده سازی آنان برای مقابله با چالش های آینده از طریق تدوین نظم و انضباط دسته جمعی برگزار شده بود.

محمد علیانانی بن حاجی اسماعیل رئیس آئین مذهبی در دفتر امور دینی محلی بلایت در مراسم اختتامیه میهمان افتخار بود.

حاجی امیرالدین رئیس کمیته تکمیر مسجد گفت: فعالیت های مذهبی و ورزشی با هدف توسعه بهزیستی جسمی و روحی جوانان در راستای آموزه های اسلامی انجام می پذیرند.

وی ابراز امیدواری کرد که این برنامه برای الهام بخشیدن به جوانان از سراسر منطقه تاثیر گذار باشد و باعث شود که آنان در برنامه های مشابه شرکت فعال داشته باشند.

در همین حال ، محمد صوفی فتح الله بن صوفان صوفیان یک نماینده از جوانان شرکت کننده، با ابراز مسرت از دانش به دست آمده، از برگزارکنندگان قدردانی به عمل آورد.

این مراسم با ارائه گواهی نامه به شرکت کنندگان توسط میهمان افتخاری همراه با گرفتن عکس یادگاری گروهی پایان یافت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha