پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسلامی

حوزه / امام جمعه موقت کاشان تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و حماسی در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، از ولایت فقیه پشتیبانی کنند و ادامه دهنده راه سردار سلیمانی باشند.

حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با بیان اینکه حوزه های علمیه و روحانیون برای معرفی شاخص های کاندیدای اصلح به مردم و لزوم حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفند تلاش کنند، گفت: به دلیل اینکه انقلاب اسلامی ایران مردمی است و موجب احیای ارزش های دینی، اخلاقی و مکتب اهل بیت(ع) شده است، لذا نمایندگان مجلس هم باید مردمی، شجاع، ارزشی، ولایت مدار، حامی مستضعفین و انقلابی باشند.

 امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس ادامه دهنده راه شهید مدرس باشند، تصریح کرد: همان طور که مسیر انقلاب اسلامی ایران مبارزه با ظلم و استکبار جهانی است، نمایندگان مجلس نیز باید انقلابی، خادم مردم، شجاع، کاردان، اصلاح گر، دشمن آمریکا و ... باشند و در برابر تهدیدات دشمن بایستند.

وی، حضور در انتخابات را واجب شرعی و ملی دانست و خاطرنشان کرد: کوتاهی در این عرصه گناه نابخشودنی، خیانت به خون هزاران شهید و زمینه ساز خوشحالی دشمنان است.

حجت الاسلام اسلامی، حضور در انتخابات را انتقام سخت دیگری از آمریکا دانست و با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای کم رنگ شدن انتخابات و فرستادن نمایندگان مورد نظر به مجلس بکار گرفته است، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات ۲ اسفند و رای به اصلح  پاسخ کوبنده به توطئه های دشمنان خواهد بود.

امام جمعه موقت کاشان در پایان با دعوت از ملت ایران خصوصا مردم شهیدپرور کاشان برای شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفند، به وصیت نامه سردار سلیمانی که فرمود «امروز رهبری مظلوم واقع شده است» اشاره کرد و افزود: مردم با حضور پرشور و حماسی در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، از ولایت فقیه پشتیبانی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha