جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سعید بهادری

حوزه/ شاخصه‌های نماینده اصلح با حضور استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی، در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه به طلاب خواهر تبیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سعید بهادری، امروز در نشست سیاسی طلاب خواهر ارومیه که در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) این شهر برگزار شد، ضمن اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات و تبیین شاخصه‌های نماینده اصلح، اظهار داشت: همه انسان‌ها در مقابل مسئولیتی که دارند روز قیامت باید پاسخگو باشند، رای دادن هم یک مسئولیت است و اگر خود را تابع ولایت می‌دانیم باید در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب اصلح به وظیفه دینی و ملی خود جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: زمانی جامعه به سمت پیشرفت و ترقی حرکت می‌کند که مدیران آن تابع ولی فقیه بوده و دستورات ایشان را اجرا کنند و در انتخاب فرد اصلح برای مجلس، ولایت مداری و ولایت‌پذیری از مهم‌ترین شاخصه‌ها باشد.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دشمنان نظام چشم به حضور مردم در انتخابات دوخته‌اند و وظیفه شرعی هر مسلمانی است که در انتخابات شرکت کند.

وی بیان داشت: نماینده اصلح باید مطیع قانون اساسی، دین‌دار، عامل به قرآن، معتقد به مبانی دین و انقلاب، کار آمد، انقلابی، و مدافع ولایت فقیه باشد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha