پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات بسیاری از توطئه ها و فشارهای سیاسی دشمنان را خنثی می کند، لذا تحریم و یا قهر با صندوق های رای هیچ مشکلی را حل نمی کند، بلکه زمینه گستاخی بیشتر دشمنان را مهیا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: یکی از مهمترین رویدادهای ملی، فردا جمعه در سراسر ایران اسلامی روی می دهد، رویدادی که بازتاب آن جهانی خواهد بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: فردا انتخابات مجلس یازدهم است، انتخاباتی که تاثیر مستقیم و قابل توجهی بر زندگی یکایک ما دارد، لذا باید در انتخابمان نهایت دقت را داشته باشیم.

این استاد حوزه تاکید کرد: حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در همه پرسی فردا مهر تاییدی دوباره بر انقلاب و نظام اسلامی است.

وی  با اشاره به حاشیه سازی های افراد و جریان های مغرض داخلی و خارجی درباره انتخابات، بیان کرد: دشمنان از هر وسیله و ابزاری استفاده کرده اند که انتخابات مجلس یازدهم را با حاشیه همراه سازند، لذا باید با مشارکت خود، عرق ملی و مذهبی خود را به دشمنان نشان دهیم.

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: خوشبختانه ملت ایران در طول این ۴ دهه همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هستند و همین امر باعث ناامیدی دشمنان و شکست توطئه های بیشمار آنان می باشد، بنابراین فردا نیز باید یوم الله دیگری خلق کنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات بسیاری از توطئه ها و فشارهای سیاسی دشمنان را خنثی می کند، لذا تحریم و یا قهر با صندوق های رای هیچ مشکلی را حل نمی کند، بلکه زمینه گستاخی بیشتر دشمنان را مهیا می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha