پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طباطبایی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان اصفهان گفت: حضور پرشور ملت ایران پای صندوق های رأی از ضربه شمشیر بر دشمن کاراتر و بُرنده تر است، رسالت دوم ملت، انتخاب فرد اصلح است که رهبری به خوبی شاخصه های لازم را تبیین کردند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور مردم پای صندوق ها در این دوره هم همچون سنوات گذشته قطعا دشمن شکن خواهد بود و پیش بینی ما این است که آحاد مردم با قوت و عظمت پای صندوق های رأی حاضر می شوند.

وی با اشاره به اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضور پرشور ملت ایران پای صندوق های رأی از ضربه شمشمیر بر دشمن کاراتر و بُرنده تر است، گفت: علت این امر آن است که تمام هدف دشمن از راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای به زبان فارسی، اعمال تحریم های مختلف فلج کننده و ناجوانمردانه و ظالمانه علیه نظام جمهوری اسلامی و وارد کردن فشارهای اقتصادی، سیاسی و بین المللی جدا کردن ملت از نظام و انقلاب اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد:  وقتی مردم حضور پرشور پای صندوق های رأی داشته باشند، دشمن متوجه خواهد شد که ملت همچنان دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند و از عملکرد خصمانه خود علیه ملت و نظام مأیوس می شود و آگاه به هوشیاری و بصیرت ملت ایران خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ملت ایران در این شرایط دو عمل است، در درجه نخست شرکت حداکثری آحاد ملت ایران پای صندوق های رأی و دوم انتخاب دقیق و اصلح است، قطعا انتخاب دقیق و اصلح تیغ بُرنده تر از حضور پرشور پای صندوق های رای علیه دشمنان است.

امام جمعه اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: توصیه ما به همه احاد ملت ایران این است که به این دو وظیفه عمل کرده که مایه آبروی نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود و بدانند که شاخص هایی که اخیرا رهبر معظم انقلاب برای نامزدهای یازدهمین دوره مجلس فرمودند بهترین شاخصه ها برای انتخاب فرد اصلح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha