جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی کاشان، حضور پرشور در انتخابات را لبیک به آرمان ها و وصیت نامه شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: مردم به منظور تجدید میثاق با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید حضوری پررنگ در پای صندوق های رأی داشته باشند.

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حضور پرشور مردم در انتخابات را حمایت و پشتیبانی همه جانبه از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود:  بالنده‌ترشدن انقلاب اسلامی ایران در جهان با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب به خاطر حضور مردم در عرصه های مختلف خصوصا در انتخابات است.

وی، برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران را از مصادیق واقعی دموکراسی در دنیا دانست و افزود: با توجه به اینکه انقلاب ایران از پشتوانه مردمی خوبی برخوردار است، دشمن با برنامه ریزی و ترفندهای مختلف تمام تلاش خود را در جدا نمودن مردم از بدنه انقلاب به کار گرفته و سعی می کند حضور مردم را در پای صندوق های رأی کمرنگ جلوه دهد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه مشاهده شیوع بیماری کرونا در بعضی از نقاط کشور نباید موجب کمرنگ شدن حضور مردم در پای صندوق های رأی شود، خاطرنشان کرد: هر چند دشمن به بهانه قراردادن واگیرداربودن این بیماری مردم را به عدم حضور در اجتماعات  تشویق و ترغیب می کند ولی دشمنان بدانند ملتی که طی ۴۰ سال گذشته در برابر جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه و فشارهای  سیاسی دشمنان مقاومت کرد بدون توجه به توطئه های دشمنان در انتخابات ۲ اسفند نیز حضوری عزتمندانه و پررنگ خواهد داشت.

وی، حضور پرشور مردم در انتخابات را تجدید میثاق با شهدا و مشت محکمی به دهان یاوه گویی های استکبار جهانی واسرائیل غاصب عنوان کرد و گفت: مردم با حضور هوشمندانه خود در انتخابات دوم اسفند به نمایندگان انقلابی، قوی، شجاع، کارآمد و کسانی که بتوانند گره از مشکلات جامعه باز کنند رأی دهند.

حجت الاسلام حسینی، مجلس قوی را نیازمند نماینده اصلح و در تراز انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل یک مجلس قوی خواهد توانست روز به روز به  قدرت نظام اسلامی ایران در جهان بیفزاید.

وی در پایان حضور پرشور در انتخابات را لبیک به آرمان ها و وصیت نامه شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: مردم به منظور تجدید میثاق با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید حضوری پررنگ در پای صندوق های رأی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha