پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عابدین رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه گفت: اصل حضور مردم برای دشمنان مهم است و در وهله اول نگاه آنان به این نیست که چه کسی وارد مجلس می شود و انتخاب مردم چیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام عابدین رستمی امروز در نشست شورای اداری شهرستان قروه با بیان اینکه اصل اول در انتخابات حضور مردم است، اظهار داشت: اسلامیت در جمهوری اسلامی وقتی می تواند اجرا و تبدیل به قانون شود که پشت آن یک پایه قوی و عظیم مردمی باشد و در واقع ورود مردم به عرصه های سیاسی، تقویت همه جبهه را در بر دارد.

امام جمعه شهرستان قروه بیان کرد: اصل حضور مردم برای دشمنان مهم است و در وهله اول نگاه آنان به این نیست که چه کسی وارد مجلس می شود و انتخاب مردم چیست.

این استاد حوزوی ادامه داد: دشمن قبل از انتخابات دو بسته سیاسی را برای خود مدنظر قرار داده است، لذا اگر مردم در عرصه انتخابات حضور داشته باشند، چگونه می شود و اگر حضور نداشته باشند چگونه خواهد شد، دو بسته ای که دشمنان بسیار روی آن کار می کنند.

وی، سیاست های کلی نظام را دارای ارتباط مستقیم با مردم دانست و گفت: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود مهم است و باید دانست که خط قرمز ایران در انتخابات تکیه بر قانون خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha