جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر

حوزه / رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان گفت: مجلس در تراز انقلاب اسلامی، مجلسی است که به آمریکا بلند و مستحکم و با استقامت نه بگوید؛ نه مجلسی که با عکس های سلفی گیری، خود را به دست خود تحقیر کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به ویژگی‌های نماینده در تراز انقلاب، گفت: نماینده در تراز انقلاب، همگام با گام دوم انقلاب، با شناخت مقتضیات مکان و زمان، روحیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در پشت میز دیپلماسی نقش آفرینی می کند و در برابر یاوه گویی‌ها و زیاده خواهی‌های دشمنان، بهترین استفاده را برای شکوفایی جمهوری اسلامی رقم می زند.

وی افزود: مجلس در تراز انقلاب اسلامی، مجلسی است که به آمریکا بلند و مستحکم و با استقامت نه بگوید؛ نه مجلسی که با عکس های سلفی گیری، خود را به دست خود تحقیر کند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب با تاکید بر اینکه مجلسی می‌تواند در برابر آمریکا بایستد و مصوبات قوی داشته باشند که نمایندگان آن شهادت طلب باشند، ابراز داشت: نماینده‌ای می تواند خود را در تراز انقلاب معرفی کند که، همواره چهره حاج قاسم سلیمانی، شهید همدانی، و شهید حججی‌ها را در بالای سر خود، به عنوان شاهد ببیند.

وی با بیان اینکه مجلس ما، مرکز تصمیم گیری کشور است، خاطر نشان کرد: مجلس مرکز همه خوبی است، اما اگر افراد ضعیف و به دنبال شهوت‌های دنیایی و اهل معامله در آن حضور داشته باشند، این مجلس نه تنها مرکز قدرت نیست، بلکه مرکز فساد و به دور از منطق، عقلانیت و روحیه انقلابی‌گری خواهد بود ...

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: نقشی که رای مردم در این برهه زمانی دارد، کمتر از موشک زدن به پایگاه عین الاسد نیست.

وی با دعوت مردم به حضور در پای صندوق‌های رای، یادآور شد: مردم با احساس تکلیف شرعی در این مقطع حساس، با حضور در پای صندوق‌های رای، دین خود را به حاج قاسم ادا خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ادامه داد: حضور فشرده و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای، زمینه ساز انتخاب افراد متدین و ولایی که گره از مشکلات کشور باز می کند و برای سربلندی عزت جمهوری اسلامی دارای برنامه ریزی است، خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه صندلی‌های مجلس بر خون شهدا استوار است، گفت: کسانی باید بر این صندلی‌ها بنشینند، که به اهداف شهدا ایمان داشته باشند و دارای شجاعت، بصیرت و غیرت دینی باشند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به حضور روحانیون در روستا‎ها و مناطق مختلف در جهت تبیین اصل انتخابات برای مردم، خاطرنشان کرد: با شناختی که از حضور مردم عزیز ایران، در تشییع پیکر حاج قاسم و ۲۲ بهمن داریم، در سومین همایش رفراندوم اصلی نظام جمهوی اسلامی در پای صندوق های رای نیز، شاهد مایوس شدن نفوذی‌های داخلی و دشمنان بیرونی برای همیشه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha