چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
باطنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی، مشارکت پای صندوق های رای را «جهاد عمومی» عنوان کرد و گفت: دشمنان دراین  دوره چشم امید به عدم مشارکت مردم دارند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه استان اصفهان اظهار کرد: انتخابات فردا، پس از حماسه ۲۲ بهمن دومین رویداد سیاسی مهم پایان سال ۹۸ است که امیداوریم چون حماسه ۲۲ بهمن مایه خیرو آبروی نظام شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای باید همچون شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی پرشور باشد.

باطنی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اولین بار در سخنان خود حضور و مشارکت پای صندوق های رای را یک جهاد عمومی است و همچنین رهبری فرمودند حضور در انتخابات علاوه بر یک وظیفه ملی و قانونی، رسالت شرعی هم هست.

 جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: امیدواریم در عرصه انتخابات هم حضوری چشمگیر و خیره کننده اتفاق بیفتد که قطعا دوستداران انقلاب خوشحال و دشمنان مایوس می شود.

وی افزود: وظیفه حکم می کند همه طلاب، روحانیون، فضلا و مدیران مدارس سعی در تبلیغ برای نظام و انقلاب اسلامی جهت مشارکت حداکثری داشته باشند.

باطنی عنوان کرد: دشمنان در این  دوره چشم امید به عدم مشارکت مردم دارند، ولی تلاش همه جانبه ما باید تشویق و ترغیب مردم برای رقم زدن مشارکت حداکثری مردم باشد که بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان در پایان ابراز کرد: دراین فرصت اندک تا فردا  ۲ اسفندماه ابتدا باید به عنوان مبلغین نظام وانقلاب عمل کرده و سعی در تحقق مشارکت حداکثری داشته و سپس با  تبیین شاخصه های انقلابی که از سوی رهبری هم توصیف شدند، مردم را به سمت انتخاب اصلح و دقیق هدایت و راهنمایی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha