جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با صدور بیانیه ای تاکید کرده است: انتخابات مجلس شورای اسلامی یک رویداد مهم و حساس در کشور است و شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، اجتماعی و سیاسی برای همگان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور بیانیه ای تاکید کرده است: انتخابات مجلس شورای اسلامی یک رویداد مهم و حساس در کشور است و شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، اجتماعی و سیاسی برای همگان است.

متن پیام مدیر حوزه علمیه سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (الرعد آیه ۱۱)

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی یک رویداد مهم و حساس در کشور است و شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، اجتماعی و سیاسی برای همگان است

انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و بقاء جمهوری اسلامی است و قدرت ایران اسلامی در مجامع بین‌المللی برای دفاع از حقوق مردم این سرزمین را بار دیگر به رخ جهانیان خواهد کشید، از این رو انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اینجانب ضمن دعوت از آحاد مردم شریف، انقلابی و همیشه در صحنه استان سمنان، از طلاب و روحانیون حوزه علمیه این استان نیز دعوت می کنم تا با حضور پرشور و باشکوه در انتخابات دوم اسفندماه، حماسه ای به یاد ماندنی دیگر را در تاریخ همواره پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha