پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه کارت های همدردی مردمی در رابطه با حمله به مساجد کرایست چرچ + تصاویر

حوزه/ نمایشگاه از ۱۶ کلاژ با موضوع گل تشکیل شده که کارت های تصاویر و خوشنویسی های ارسالی مردم از کشورهای مختلف را برای بازدید عموم قرار داده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tvnz، صدها کارت پستال همراه با خوشنویسی ها و نقاشی های ارسال شده از سوی مردم سرتاسر جهان پس از حمله تروریستی به مساجد کرایست چرچ در نیوزیلند، در موزه ای به نمایش گذاشته می شوند.

درحالی که ۱۵ مارس (یک ماه دیگر) سالگرد حمله به مساجد کرایست چرچ و به خاک و خون کشیده شدن ۵۱ نمازگزار مسلمان و مجروح شدن ده ها تن دیگر در این حادثه می باشد، نمایشگاهی از کارت پستال های مملو از احساس همدردی که از سرتاسر جهان ارسال شده توسط زنان مرتبط با مسجد برپا می گردد. برخی از این کارت ها برای اولین بار توسط عموم مردم دیده می شوند.

 کاترین سالمون برگزارکننده این نمایشگاه می گوید: وقتی به ۱۵ مارس می رسیم اندوه و پریشانی ما عمیق تر می شود. من در جامعه می بینم خودم آن را احساس می کنم و می دانم که مردم کرایست چرچ هم همین طور هستند.

این نمایشگاه از ۱۶ کلاژ با موضوع گل ها تشکیل شده که با استفاده از بیش از ۲۵۰ کارت که توسط مردم کشورهای مختلف از جمله  زیمبابوه ، ویتنام ، هند و ایالات متحده  و سایر کشورها فرستاده شده اند.

کلاژ فن چسبانیدن قطعه‌های کاغذ رنگی، پارچه، چرم، چوب و مانند آن برای ساختن یک تصویر است.

این نمایشگاه تا یکشنبه در کتابخانه تورانگا، کتابخانه عمومی کرایست چرچ به صورت رایگان برای بازدید عموم افتتاح شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha