جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به طور حتم شکست دیگری برای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد بود، افزود: حضور حداکثری در انتخابات، موجب عقب نشینی دشمنان از مواضع ظالمانه و زیاده خواهانه شان در برابر ملت بزرگ ایران خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان این که دشمنان ملت ایران به انتخابات مجلس در کشورمان چشم دوخته اند، بیان داشت: همه ابزارهای رسانه ای غرب در این ماه های اخیر برای کاهش حضور مردم در انتخابات به کار گرفته شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران فردا پاسخ دندان شکنی به توطئه های دشمنان خواهند داد، افزود: این ملت بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی به دنیا خواهد فهماند که پس از چهل سال از عمر با برکت انقلاب، همچنان پای این نظام و آرمان هایش ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که انتخابات، انقلاب و نظام اسلامی را در برابر توطئه دشمنان بیمه خواهد کرد، گفت: پیشرفت های چهل سال اخیر کشورمان مدیون و مرهون حضور در صحنه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور پر شورمردم در انتخابات، انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه خواهد کرد، تصریح کرد: دشمنان بدانند ملت ایران نمی گذارند خواب آشفته آنها برای این کشور و انقلاب تعبیر شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران گوش به فرمان ولی فقیه هستند، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری بر ضرورت حضور مردم در پای صندوق های رأی کردند، ملت ایران نیز با لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری فردا حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به طور حتم شکست دیگری برای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد بود، افزود: حضور حداکثری در انتخابات، موجب عقب نشینی دشمنان از مواضع ظالمانه و زیاده خواهانه شان در برابر ملت بزرگ ایران خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که انقلاب با حضور پرشور و در صحنه ملت ایران هر روز در عرصه داخلی و خارجی قدرتمند تر خواهد شد، بیان داشت: هیچ قدرتی نمی تواند مانع عزت و اقتدار این کشور در عرصه های مختلف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha