جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای خوزستان

حوزه/ علما و فضلای خوزستان، در رابطه با انتخاب نماینده اصلح، تأکید کردند: به کسی رأی دهیم که درد کشیده باشد و لازم است با انتخاب آگاهانه مانع ورود مافیای قدرت و ثروت به مجلس شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، علما و فضلای استان خوزستان، ضمن دعوت مردم برای حضور در انتخابات، بر لزوم انتخاب آگاهانه و هوشمند نامزدهای مجلس شورای اسلامی تأکید کردند.

آیت الله موسوی جزایری، حجج‌اسلام و المسلمین موسوی فرد، کعبی، حیدری، فرحانی، بهرام پور، حاجتی، خسروپناه، حسن‌زاده، قاضی دزفولی، ابراهیمی پور و رجب پور  مردم را به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کردند.

برای اصلاح وضعیت موجود نماینده‌ای انقلابی انتخاب کنید

 آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه، برای اصلاح وضعیت موجود باید نماینده‌ای انقلابی انتخاب کنید، گفت: چندین سال است که کشور در بدترین مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی به سر می‌برد و یکی از دلایل وضعیت موجود نیز انتخاب خود مردم بوده است؛ به همین دلیل از مردم تقاضا دارم که برای اصلاح وضعیت موجود، نماینده‌ای انقلابی انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: مردمی که امروز نسبت به مشکلات امروز گله‌مند هستند، اگر نتوانند نماینده شایسته‌ای را انتخاب کنند، باز هم دچار مشکلات بیشتری خواهند شد؛ چراکه دارند ماحصل و نتیجه انتخاب خود را می‌بینند.

قوی یا ضعیف بودن مجلس آینده به انتخاب شما مردم بستگی دارد

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان نیز اظهار کرد: مجلس امروز اگر ضعیف است ما ضعیف انتخاب کردیم! قوی یا ضعیف بودن مجلس آینده نیز به انتخاب شما مردم بستگی دارد.

نمایندگان مقتدر، متخصص و مؤمن انقلابی انتخاب کنیم

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری هم با بیان اینکه انتخاب نمایندگان مقتدر، متخصص و مؤمن انقلابی سبب تضعیف آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد شد، تصریح کرد: با حضور حداکثری نمایندگان متعهد و متخصص جهادی انقلابی که برخاسته از بطن مردم هستند، انتخاب شوند در عین حال قدرشناس حضور مردم در عرصه‌های گوناگون باشیم.

مشارکت بیشتر مردم در انتخابات دشمنان را به هراس می‌اندازد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز شرکت مردم در انتخابات را موجب حفظ نظام، امنیت و ثبات در کشور دانست و گفت: مشارکت بیشتر مردم در انتخابات دشمنان را به هراس می‌اندازد.

تکلیف همه؛ شرکت در انتخابات

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، به‌عنوان دیگر عضو خبرگان رهبری، گفت: هرکسی در این ایام به من گفت که تکلیف چیست؟ به او گفتم که حضور در انتخابات برای رأی به نماینده اصلح با توجه به شاخص‌ها و معیارهای مقام معظم رهبری. محکم برو تکلیفت را عمل کن. بنده هم باید بروم به تکلیفم عمل کنم.

مجلس بی‌تفاوت در رأس امور نیست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان هم با بیان اینکه مجلس بی‌تفاوت در رأس امور نیست، اظهارداشت: نماینده‌ای انتخاب کنیم که برآمده از محرومین باشد.

وی تصریح کرد: اگر بهبود اوضاع کنونی جامعه، رفع بیکاری و معضلاتی همچون گرانی و بی‌ثباتی بازار برای مردم مهم است، باید در انتخابات شرکت کرده و به آن فردی رأی دهند که برخاسته از دل مردم و محرومین و حرف‌هایش رنگ و بوی انقلابی داشته باشد.

انتخابات مایه سرافرازی نظام اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) نیز انتخابات را مایه سرافرازی نظام اسلامی ایران دانست و اظهارداشت: قطعاً مردم با حضور گسترده خود، درس عبرتی به دشمنان می‌دهند که تمام نقشه‌های آنان طی ماه‌های اخیر را خنثی خواهند کرد.

نماینده‌ای انتخاب کنیم که دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، با تأکید بر اینکه مجلس می‌تواند در زمینه‌های بسیاری که امروزه کشور را به مشکل کشانده، موفق باشیم، گفت: باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد.

وی افزود: باید به اشتغال جوانان، حل مشکلات کشاورزان و مشکل دین‌داری جوانان پرداخت.

با انتخاب اصلح‌ترین‌ها جلوی ورود مافیای قدرت و ثروت به مجلس گرفته شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده، استاد حوزه علمیه خوزستان، در این راستا گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح با شاخصه‌ها و معیارهای صحیح در روز انتخابات مورد توجه قرار گیرد تا از نامزدهایی که با مافیای ثروت خواهان حضور در مجلس هستند و آن نامزدهایی که با استفاده از رسانه‌هایی که تبلیغات را نه برای شناسایی کاندیداها بلکه برای تلقین حس نوستالژیکی بکار می‌برند، جلوگیری شود.

کسی که در انتخابات شرکت نکند، در آینده حق اعتراض نسبت به وضعیت کشور را ندارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول هم با بیان اینکه، رأی سفید همچون تیر هوایی است، تأکید کرد: باید رأی اثرگذار بدهیم؛ رأیی که اصلح‌ترین‌ها را راهی بهارستان کند.

وی تصریح کرد: شرکت نکردن در انتخابات و مواجهه با نابسامانی‌های احتمالی جامعه در آینده، حق گله و شکایت را از فرد می‌گیرد.

مجلسی انتخاب کنیم که برای دولت ریل‌گذاری کند

 حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان هم با بیان اینکه فریب تبلیغات رنگارنگ نامزدهای انتخاباتی را نخوریم، اظهارداشت: مجلسی انتخاب کنیم که برای دولت ریل‌گذاری کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات این فرصت را در اختیار مردم قرار داده که در صورت عدم توانایی نمایندگان قبلی، انسان‌های شایسته‌تری را بر کرسی خدمت نشانند.

امیدواریم شاهد انتخاب افراد اصلح و انقلابی باشیم

حجت‌الاسلام عبدالأمیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، به‌عنوان آخرین مخاطب ما در این گزارش، با بیان اینکه همیشه در صحنه انتخابات حضور پرشوری مشاهده می‌شود، گفت: رسانه‌ها، روزنامه‌ها، فضای مجازی و صاحبان تریبون در زمینه معرفی انتخاب اصلح تلاش مضاعفی نشان دادند.

وی تأکید کرد: با توجه به آگاهی بخشی و فرموده‌های رهبری در تعیین انتخاب اصلح امیدواریم شاهد انتخاب افراد اصلح و انقلابی باشیم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha