پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: کاندیداهایی که انتخاب می‌شوند باید به خاطر داشته باشند که نباید مردم را فراموش کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، خاطرنشان کرد: حضور مردم زمینه ساز تقویت نظام و تضعیف دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر رأی که به صندوق انداخته می شود، گامی بزرگ در ناامید کردن دشمنان است، ابراز داشت: دشمن با مشاهده حضور حداکثری مردم پای صندوق ها، متوجه خواهد شد که با اعمال فشار بر این مردم راه به جایی نخواهد برد، اما اگر حضور مردم کمرنک و یا مجلس ما ضعیف باشد، این احساس در دشمن ایجاد می شود که دشمنی‌اش اثربخش بوده است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: جریانات گذشته نشان داده است که اثرات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیاری در پس حضور مردم وجود داشته است.

وی با تأکید بر اینکه مردم ما همیشه در صحنه حاضر بوده اند، یادآور شد: مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و ۲۲ بهمن عظمت خود را نشان دادند و امروز نیز با حضور خود در انتخابات این عظمت را تکمیل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه حتی خانواده‌ بنده هم از رای من اطلاع ندارند، اظهار داشت: در طول این مدت از کاندیدای خاصی حمایت نکرده ام.

وی به مصوبه شورای عالی تبلیغ در استان اشاره کرد و گفت: بنا بر مصوبه این شورا، قرار شد تا حوزه علمیه به طور مصداقی از هیچ کاندیدایی حمایت نکند و این اتفاق هم افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه کسی که به هر قیمتی به دنبال کرسی مجلس است، قابل اعتماد نیست، گفت: نماینده‌ای که در دوران تبلیغات وعده می‌دهد، باید در گام اول اخلاق‌ مدار باشد، و خود را متعهد به اجرای آن بداند،  اما کسی که اخلاق را رعایت نکند، از همان ابتدا بازنده است.

وی خطاب به کاندیداهایی که امروز، نامشان اعلام می شود، تأکید کرد: کاندیداهایی که انتخاب می‌شوند باید به خاطر داشته باشند که نباید مردم را فراموش کنند.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه همه مردم باید در مطالبه از مسئولان، با هم همراه باشند، یادآور شد: درست است که مطالبه‌گری مردم باید در صدر باشد، اما این نمایندگان هستند که باید مطالبه‌گری را با قدرت ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha