جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: حضور در انتخابات امروز هم وظیفه ای شرعی، هم انقلابی و هم اجتماعی است و تحریم و قهر با صندوق های رای هیچ مشکلی را حل نمی کند.

ماموستا فایق رستمی صبح امروز در حاشیه رای دادن در شعبه مسجد جامع سنندج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار  داشت: امروز شاهد حضور پرشور و تاریخی مردم سنندج در پای صندوق های رای برای انتخاب نماینده خود هستیم.

امام جمعه سنندج گفت: شرکت در انتخابات امروز هم وظیفه ای شرعی، هم انقلابی و هم اجتماعی است و تحریم و قهر با صندوق های رای هیچ مشکلی را حل نمی کند.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: از ابتدای صبح امروز و با آغاز رای گیری شاهد حضور پرشور مردم این شهر بودیم که این نشان می دهد که مردم خواستار داشتن نمایندگانی اصلح و مفید هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از مردم درخواست داریم که معیارهای انتخابات نماینده اصلح خود را براساس نیازهای جامعه و شهر قرار دهند.

امام جمعه سنندج گفت: از سوی دیگر حضور امروز مردم در پای صندوق های رای تمام توطئه های دشمنان برای بی فروغ کردن این انتخابات را  نقش بر آب کرد که این را باید یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب عنوان کرد.

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم مردم با انتخاب صحیح و درست خود مجلسی انقلابی، مردمی، پاک دست و ... را تشکیل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha