جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که آنچه که امروز غرب با عنوان دموکراسی از آن نام می برد دروغین و فریبکارانه است، گفت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی خط بطلانی بر دموکراسی دروغین آمریکایی خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز پس از شرکت در انتخابات، در جمع خبرنگاران، حضور در انتخابات را مهر تأییدی بر اصل انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: این حضور تقویت نظام و انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان این که امروز دنیا نظاره گر حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی خواهد بود، افزود: به طور حتم دنیا در برابر عظمتی که ملت ایران خلق خواهند کرد متحیر خواهد ماند.

استاد حوزه با اشاره به این که حضور مردم در پای صندوق های رأی آثار و برکات ارزشمندی را برای انقلاب و نظام اسلامی در پی خواهد داشت، بیان داشت: این حضور ضمن این که انقلاب را در برابر دشمنان مقتدرتر خواهد کرد زمینه ساز رشد و توسعه کشور در بخش های مختلف خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشورمان اشاره کرد و گفت: به طور حتم حضور گسترده در پای صندوق های رأی و تشکیل یک مجلس قوی می تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی شکست خورده است، بیان داشت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی نخواهند گذاشت خواب آشفته آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کشورمان تعبیر شود.

استاد حوزه با اشاره به این که این ملت با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی پاسخ محکمی به توطئه های دشمنان داده اند، خاطرنشان کرد: این ملت امروز با حضور در پای صندوق های رأی ضمن تجدید پیمان با آرمان های انقلاب، نظام و رهبری، به طور مستقیم در سرنوشت و آینده کشورمان نیز مشارکت می کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی بر پایه دموکراسی و مردم سالاری دینی شکل گرفته است، بیان داشت: حضور مردم در انتخابات ها خود تجلی مردم سالاری دینی و دموکراسی حقیقی در کشورمان است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که آنچه که امروز غرب به عنوان دموکراسی از آن نام می برد دروغین و فریبکارانه است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی خط بطلانی بر دموکراسی دروغین آمریکایی خواهند کشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    0 0
    امار سازی کنید