جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور امام جمعه دزفول پای صندوق های رأی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی گفت: مردم ایران یکپارچه، همدل و با وحدت و شورونشاط با حضور خود این پیام را به دشمنان نظام می‌دهد که همچنان استوار و راسخ از انقلاب اسلامی نظام و کشور پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در حاشیه حضور در شعب انتخاباتی دزفول، با بیان اینکه دوم اسفند یک روز سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است، گفت: امروز زمان آن رسیده که این ملت بصیر و فهیم به دشمنان نشان دهند هرگز دست از انقلاب و آزادی‌شان بر نخواهند داشت.

امام جمعه دزفول با تأکید بر موقعیت حساس این دوره از انتخابات در کشور افزود: در آغاز چهلم دوم، در گام دوم انقلاب و بعد از شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، این اولین انتخابات است و این‌ها اهمیت این انتخابات را دوچندان می‌نماید.

وی افزود: مردم ایران یکپارچه، همدل و با وحدت و شورونشاط با حضور خود این پیام را به دشمنان نظام می‌دهد که همچنان استوار و راسخ از انقلاب اسلامی نظام و کشور پشتیبانی می‌کنند.

امام جمعه دزفول تأکید کرد: ملت ایران با ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات فرمودند به یک مجلس قوی رأی می‌دهد تا با ریل‌گذاری یک مجلس قوی گره مشکلات و معضلات کشور باز شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha