جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتقاد شدید مسلمانان از سخنرانی یک اسلام ستیز در دانشگاه ارتش فیلادلفیا

حوزه/ شورای روابط اسلامی آمریکایی در فیلادلفیا در بیانیه ای از سخنرانی یک اسلام ستیز افراطی در مرکز میراث و آموزش در کالج ارتش ایالات متحده  به شدت انتقاد کرده و خواستار لغو این سخنرانی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از یاهو، شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) بزرگترین سازمان حامی حقوق مدنی مسلمانان در آمریکا به دعوت از یک سخنران ضدمسلمان که به منظور سخنرانی برای نظامیان ارتش دعوت شده بود اعتراض کرد.

شعبه فیلادفیای کایر از دعوت کردن ریموند ابراهیم، یک سخنران اسلام ستیز که قرار است در ۲۶ فوریه برای نظامیان ارتش آمریکا صحبت کند، انتقاد نمود.

 سال گذشته ، دانشکده در پاسخ به انتقادات گسترده نسبت به دعوت از این فرد اسلام ستیز، سخنرانی این فرد را به تعویق انداخت. به تعویق افتاد سخنرانی وی را به شدت عصبانی کرد و مسلمانان را همه تروریسم و ذاتا «افراط گرا» توصیف کرد. شورای کایر در فیلادلفیا از لغو این سخنرانی ابراز رضایت کرد، با این حال امسال قرار است مرکز میراث و آموزش در کالج ارتش ایالات متحده  میزبان این فرد اسلام هراس باشد.

گفتنی است ریموند ابراهیم یک منتقد بسیار شدید اسلام محسوب شده که معتقد است سازگاری «اسلام و غرب» به هیچ عنوان امکان ندارد و در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است اسلام و جوامع غربی با هم کنار بیاییند گفته که «آب و روغن هرگز با هم مخلوط نخواهند شد.»  وی مسلمانان را «غیرمتمدن» و «وحشی» توصیف کرده است!

 جاکوب بندر مدیر اجرایی شورای کایر در بیانیه ای اظهار داشت:  همانطور که هیچ نهاد آموزشی هرگز نباید یک نژادپرست را برای تدریس تاریخ آفریقایی-آمریکایی یا یک ضد یهودی را برای تدریس تاریخ یهودیت دعوت کند ، کالج ارتش آمریکا نیز نباید - دو بار - یک   ضدمسلمان به شدت افراطی را برای تدریس تاریخ اسلامی دعوت کند. .

وی افزود: با تأیید آموزه های ریاکارانه ، احمقانه و نفرت انگیز در مورد اسلام ، پیامی که کالج اعلام می کند این است که از هزاران مسلمان که در ارتش ایالات متحده خدمت می کنند استقبال نمی شود. امیدواریم آن ها در تصمیم خود تجدید نظر کنند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha