جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ یادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دیروز ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان با حضور پرشکوه خود در پای صندوق های رای ضمن تایید و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی، خط بطلانی بر وعده های پوشالین دشمنان کشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان صبح امروز در جمع معاونان و اساتید حوزه علمیه استان کردستان، اظهار داشت: علیرغم تلاش های بسیار فراوان دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم، باز هم شاهد افتخارآفرینی ملت شریف ایران در پای صندوق های رأی بودیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: حضور دیروز ملت ایران در پای صندوق های رأی پیام بسیار بزرگی برای دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها داشت.

این استاد حوزه تصریح کرد: دیروز ملت ایران به ویژه مردم استان کردستان با حضور پرشکوه خود در پای صندوق های رأی ضمن تأیید و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی، خط بطلانی بر وعده های پوشالین دشمنان کشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان اظهار کرد: دشمن دست به هر کاری زد تا زمینه مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم را کاهش دهد، یک بار شایعه انتشار کرونا در کشور را مطرح می کرد، یک بار ناکارآمدی نمایندگان و...، ولی ملت با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند که هرگز فریب این دروغ های نخ نمای دشمن را نخواهند خورد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: همانگونه که امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فرموده اند، همه به عنوان یک وظیفه شرعی در انتخابات شرکت کردیم و این شرکت برای دشمنان بسیار ناخوشایند بود تا جایی که دیروز بسیاری از رسانه های دشمن با برنامه ریزی و هماهنگی های خاصی که داشتند میزان مشارکت مردم را پایین اعلام کردند و با این دروغ بزرگ می خواستند که از خلق یوم الله دیگری جلوگیری کنند.

این استاد حوزه بیان کرد: بنده و دیگر همکاران و اساتید حوزوی از حضور مردم استان کردستان در پای صندوق های رای که باعث افتخار دیگری در دفتر انقلاب اسلامی شد، تقدیر می نماییم و در ضمن از نمایندگان این استان درخواست داریم که توسعه همه جانبه کردستان را مدنظر داشته باشند و به قول های خود جامه عمل بپوشانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha