شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار دادستان‌های کل کشور با آیت الله یزدی در جامعه مدرسین حوزه

حوزه/ آیت الله یزدی با تقدیر از حضور حماسی مردم گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات که تجلی مردم‌سالاری دینی است را به محضر مقام معظم رهبری‌«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، تبریک عرض می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تشکر آیت الله محمد یزدی منتخب مردم شریف قم در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری از حضور پرشور مردم در انتخابات به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ را شاکریم که ملت غیور و شجاع جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر حماسه‌ای خداپسند در دوم اسفند امسال آفرید.

 حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات که تجلی مردم‌سالاری دینی است را به محضر مقام معظم رهبری‌«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، تبریک عرض می‌کنم.

از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات؛ شورای نگهبان، وزارت کشور، ناظران و بازرسان و عموم مردم که در تحقق این حماسه بزرگ نقش داشتند تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

به تمام منتخبگان در مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری تبریک و تهنیت می‌گویم.

از حضرات آیات، حجج، اساتید، طلاب، حوزویان و تشکل‌ها و جریانات انقلابی و عموم مردم شریف استان قم که به این جانب اعتماد نموده و رأی داده‌اند، تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

امید است مجلس شورای اسلامی قوی، متدین، متعهد و متخصص و دلسوز جامعه داشته باشیم و مجلس خبرگان بیدار و موفق و به یاری خداوند متعال، جمهوری اسلامی ایران هر روز بیش از پیش بالنده‌تر و پیشرفته‌تر و قوی‌تری داشته باشیم. إن‌شاءالله.

محمد یزدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 0
    تشکر کنند