پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی حکیم

حوزه/ آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف از جانفشانی ها و شجاعت شهدای حشدالشعبی در راه دین، وطن و مقدسات که برای هر انسان با انصافی آشکار است، قدردانی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف از جانفشانی ها و شجاعت شهدای حشدالشعبی در راه دین، وطن و مقدسات که برای هر انسان با انصافی آشکار است، قدردانی کردند.

ایشان در دیدار با جمعی از فرزندان شهدای حشد الشعبی از شجاعت و جانفشانی پدرانشان در راه دین، مقدسات و وطن قدردانی کردند و گفتند: به فضل الهی و با رشادت و خون های پاک شهدا، پیروزی تحقق یافت.

آیت الله حکیم فرزندان شهدا را به اقتدا به نبی اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) و ائمه اهل بیت (علیهم السلام) دعوت کردند و از آنان خواستند به اخلاق نیکو آراسته و به آموزه های شرعی پایبند باشند.

معظم له در پایان برای موفقیت آنان و تمامی کسانی که برای خدمت به ایتام تلاش می کنند و همچنین برای قبولی زیارت و بهره مندی از برکات زیارت در دنیا و آخرت دعا کردند و از آنان خواستند سلام ایشان را به خانواده برسانند.

همچنین دکتر صلاح الحاج حسن نماینده سازمان خوار و بار و کشاورزی وابسته به سازمان ملل متحد(فائو) و هیئت همراه با آیت الله حکیم دیدار کردند.

نماینده سازمان فائو گزارشی از پروژه هایی که این سازمان در عراق در دست اجرا دارد و راه های حمایت و توسعه کشاورزی در مناطق روستایی و نیمه شهری که موجب امنیت غذایی عراق و زندگی مناسب برای کشاورزان می شود، ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha