پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد امین حقیقت نژاد، مدیر مؤسسه امیر بیان

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع «قدرت شیعه، زمینه ساز ظهور»، در مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد امین حقیقت نژاد، مدیر مؤسسه امیر بیان شعبه اصفهان، در نشست سیاسی با موضوع «قدرت شیعه زمینه ساز ظهور» در جمع طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) اصفهان با بیان اینکه طلاب سرباز امام زمان(عج) هستند و از سرباز انتظار سربازی می رود، گفت: شرط تحقق ظهور، فقط گناه نکردن نیست؛ زیرا اگر فقط همین بود، در زمان  امام حسن عسکری(ع) نیز مردم بسیار دیندار بودند.  ما باید دلیل غیبت امام زمان(عج)  را  بدانیم  تا بتوانیم نقش منتظر ظهور را  ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم ظهور محقق شود، باید قدرتمان را در تمام زمینه ها (نظامی، علمی، اقتصادی و..) افزایش دهیم.

مدیر مؤسسه امیر بیان اصفهان با بیان این سوال که چرا می گوییم انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است؟ ادامه داد: مهمترین ویژگی این نظام،  قدرتی است که به شیعه بخشید که قبل از آن در هیچ عصری چنین نبود. امام خمینی (ره)‌ به شیعه چنان قدرتی داد که ابر قدرت جهان آمریکا از وحشت، دست به هر کاری می زند و روزی نیست که در رابطه با ایران صحبت نکند، شیعه آنقدر در عصر جدید قدرت پیدا کرده است که مؤلفه ظهور است.

حجت الاسلام حقیقت نژاد تصریح کرد: اگر بخواهیم مقدمه ساز ظهور باشیم، باید خود را قوی کنیم. این خط و سیر فکری در شخصیت رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) در بالاترین مرتبه اش وجود دارد، ما باید انقلاب خود را، جهانی کنیم  تا زمینه های ظهور فراهم شده و انقلابمان رابه دست صاحب اصلیش برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha