جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نمایندگان مردم اهواز در مجلس با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، خطاب به منتخبین مردم در مجلس، گفت: نمایندگان پس از حضور در مجلس، باید مراقب باشند که مبادا با نظرات و اقداماتشان در میان مردم بی‌اعتمادی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پس از اعلام قطعی آراء یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اهواز، دو نامزد برگزیده از سوی مردم یعنی «سید کریم حسینی» و «مجتبی یوسفی»، به‌صورت جداگانه با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در این دیدارها، توصیه‌هایی را در خصوص ضرورت خدمت به مردم و رعایت سلوک انقلابی به نمایندگان منتخب بیان کرد.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری که ایشان به‌صورت شفاف آن‌ها را بیان کرده‌اند، گفت همان‌گونه که هر کالایی کیفیت آن می‌تواند برند و تبلیغات یک محصول باشد، عملکرد منتخب مردم نیز همین‌گونه است.

امام جمعه اهواز، افزود: با توجه به اینکه مجلس ظرفیت بسیار خوبی است، باید برای اصلاح وضعیت استان خوزستان به‌ویژه کلان‌شهر اهواز تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر مجلس قوی باشد، رئیس‌جمهور نمی‌تواند وزیر ضعیف انتخاب کند؛ از این رو از طریق مجلس می‌توان بسیاری از مسائل را پیگیری کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در پایان شهیدان چمران و سلیمانی را به‌عنوان یک مدیر موفق جهادی و انقلابی دانست و با تأکید بر اینکه باید مشی آن‌ها را استمرار داد، گفت: منتخبین مردم پس از حضور در مجلس باید مراقب باشند که مبادا با نظرات و اقداماتشان در میان مردم بی‌اعتمادی ایجاد کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha