جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: انتخابات تمام شده است و امروز باید با وحدت و انسجام درصدد رفع مشکلات موجود باشید و به یاد داشته باشید که وقت اصولگرایی واصلاح طلبی تمام شده است و تنها زمان کار، انقلابی فکر کردن و  انقلابی عمل کردن و داشتن روحیه جهادی است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با منتخبان مردم همدان در انتخابات مجلس یازدهم، با تبریک به کسانی که مورد اعتماد و اطمینان مردم قرار گرفتند، تأکید کرد: امیدواریم این فرصت که در این دروه برای برخی از افراد تازه و برای برخی دیگر تکرار شده را، همه نمایندگان مغتنم بشمارند و قدردان آن باشند.

وی با تقدیر از حضور مردم در پای صندوق های رأی، یادآور شد: باید از مردم استان و کشور نیز انتخابات باشکوهی را رقم زدند تشکر ویژه ای داشته باشیم و با در نظر گرفتن شرایط خاص امسال، انصافا مشارکتی خوبی را شاهد بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه نمایندگان منتخب، نمایندگان همه مردم هستند، چه آنهایی که رای دادند و چه آنهایی که رای ندادند، گفت: همه گروه ها با دست به دست هم دادن زمینه را برای مشارکت بیشتر مردم فراهم کردند که باید از آنها نیز تقدیر شود.

وی به روایتی از امیرمؤمنین(ع) اشاره کرد که خداوند اگر نعمتی را به شما بدهد، تا زمانی آن نعمت در دستان شماست که از آن استفاده کنید، اظهار داشت: اگر از آن نعمت استفاده نشود، سلب خواهد شد، و لذا باید توفیق به مردم، این نعمت بزرگ را قدر بدانید.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه تفاوت نظام اسلامی با سایر نظام ها در نوع خدمت است، یادآور شد: خدمتی که به مردم در نظام اسلامی می شود، دارای شکل الهی است.

وی تصریح کرد: امام رضا(ع) خطاب به یکی از اصحاب خود فرمودند: «خداوند در دستگاه طاغوت اولیایی دارد که، توسط آنها گره از کار بندگان خود باز می کند، و جایگاه آنها به اندازه ای است که قیامت به نور وجودی آنها روشن می شود»، اما باید ببینیم که اگر این خدمت در یک حکومت اسلامی برای مردم باشد آن فرد چه جایگاهی پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، خدمت به مردم را فرصتی عالی برای هموار کردن آخرت مسئولان دانست و گفت: مردم ایران و همه کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند، در انتظار تحولی عملی، سریع و اثرگذار هستند که مجلس و نمایندگان در همه عرصه ها کارآمد باشند.

وی با اشاره به کلیدواژه مجلس قوی که توسط رهبر معظم انقلاب بیان شد، اظهار داشت: این که حضرت آقا فرمودند مجلس قوی، به این معنی است که مجلس فعلی، مجلس قوی نبود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری صحبتی را بیان می فرمایند، ناظر به وضعیت موجود است و لذا امیدواریم مجلس آینده، مجلسی قوی باشد و در آن اعتمادسازی مجددی برای مردم صورت گیرد.

وی خطاب به منتخبان مجلس در استان همدان، تأکید کرد: انتخابات تمام شده است و امروز باید با وحدت و انسجام درصدد رفع مشکلات موجود باشید و به یاد داشته باشید که وقت اصولگرایی واصلاح طلبی تمام شده است و تنها زمان کار، انقلابی فکر کردن و  انقلابی عمل کردن و داشتن روحیه جهادی است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اولین آسیب موجود در استان همدان، بیکاری جوانان است، گفت: هدف از برگزاری این جلسه آن است که حرف مردم را به شما نمایندگان برسانیم.

وی مجلس آینده را متشکل از تجربیات گذشتگان و ظرفیت جوانان دانست و یادآور شد: امیدواریم بدنه مجلس جدید توقف و سکونی که در قسمتی از کشور ایجاد شده را به حرکت درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با بیان اینکه همدان از استان هایی است که وحدت بین مسئولانش زبانزد است، خاطرنشان کرد: روز جمعه مردم به وظیفه خود عمل کردند و امروز نوبت شما است که به وعده هایی که داده اید عمل کنید و بدانید که مردم چشم انتظار حرکات شما هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha