پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تلخابی

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از حضور گسترده ملت ایران در  انتخابات، گفت: ملت ایران در انتخابات روز دوم اسفند حماسه ای دیگر در تاریخ ایران به ثبت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: ملت شریف ایران با بهره گیری از شور و شعور انقلابی خود بار دیگر با حضوری حداکثری و چشمگیر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حقیقت به وظیفه شرعی خود با شایستگی عمل کردند و حماسه ای  رقم زدند که موجب عزت کشور و حیرت دشمنان شد.

وی افزود: توطئه ها و تبلیغات دشمنان برای تحت الشعاع قراردادن انتخابات همیشه بی ثمر بوده و این بار هم مردم سیلی محکمی بر دهان یاوه سرایان نواختند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر و قدردانی از مردم همیشه در صحنه قزوین، تصریح کرد: حماسه سازی در تار و پود مردم قزوین تنیده شده و در طول 41 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی نشان دادند در عرصه های حساس به خوبی نقش آفرینی و حماسه سازی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از  رسانه ها برای تشویق و ترغیب ملت ایران به حضور در پای صندوق های رأی، بیان کرد: تلاش های رسانه ملی در این دوره انتخابات ستودنی بود.

انتحای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha