شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه

امام جمعه قزوین گفت: منتخبان مردم در استان باید ضمن بهره گیری از نظرات فرهیختگان و متفکران برای خدمت بهتر به جامعه، به طور جدی پیگیر مطالبات مقام معظم رهبری باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار نمایندگان منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کارها باید برای کسب رضای خدا باشد و اگر مسیری جز جلب رضای الهی را دنبال کنیم، در دنیا و آخرت از خسارت دیدگان خواهیم بود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: آنهایی که براساس ایمان و تقوا از یکدیگر حمایت می‌کنند و به نتایج خوبی می‌رسند، در قیامت نیز سربلند خواهند بود، اما کسانی که برخلاف مسیر دستورات الهی با یکدیگر دوستی و رفاقت می‌کنند، در قیامت پشیمان خواهند شد.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مردان و بندگان خوب خدا کسانی هستند که بازی‌های سیاسی فریب شان نمی‌دهد و در هر پست و مسئولیتی که قرار می‌گیرند، خدا را فراموش نمی‌کنند و همواره بر اساس دستورات دینی و الهی کارهای خود را پیش می‌برند.

وی با تأکید بر اینکه وحدت همواره پیروز است، اظهار کرد: باید همواره تلاش کنیم تا «و اعتصموا بحبل اللّه جمیعا» را محور قرار دهیم و وحدت‌های مورد تأیید دین شکل دهیم و بدانیم که وحدت همیشه پیروز خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خطاب به منتخبان مردم استان گفت: لازم است نشست های جدیِ هفتگی با فرهیختگان و متفکران استان برگزار کنید تا با استفاده از فکر و اندیشه فرهیختگان کارها را پیش ببرید و اگر این گونه عمل کنید قطعاً خدمات اثرگذارتر و برنامه‌های کاراتری خواهید داشت.

وی اظهار کرد: صداقت، عدالت، ایمان، انسانیت، حریت داشتن و وام‌دار کسی نبودن مهم ترین سرمایه‌ی مسوولان برای خدمت به مردم محسوب می‌شود و همواره می‌باید تلاش کنید تا با تکیه بر این ویژگی‌ها کارهایتان را پیش ببرید و بدانید همه عزت‌ها نزد خداست و جز خدا از هیچ کس و هیچ چیز عزت نخواهید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: غیر از خدا کسی در عالم نمی‌تواند اثرگذار باشد و اگر مسئولان می‌خواهند اثرگذار باشند باید با قرآن انس پیدا کرده و از آن اثرپذیری داشته باشند تا بتوانند در مسیر اثرگذاری موفق عمل کنند و گره مشکلات را باز کنند.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان باید با جدیت پیگیر مطالبات رهبری باشند، گفت: ایمان، تقوا، شجاعت، حریت و بصیرت خواست رهبری از نمایندگان است و این شاخصه‌ها باید در اولویت نمایندگان قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha