پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه سیاست بدون اخلاق «کرونای سیاسی» است، گفت: لجن ‌پراکنی و شایعه‌سازی در خصوص «کرونا» جدید ‌ترین بازی زشت ورشکستگان سیاسی علیه نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه فعالیت سیاسی در نظام اسلامی باید مبتنی بر اخلاق دینی باشد، گفت: برخی جریانات و افراد برای رسیدن به مطامع سیاسی از بیان هر سخنی اِبایی ندارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: اخلاق و معنویت لازمه حضور در میدان سیاست در نظام اسلامی است که حضرت امام(ره) از آغازین روزهای مبارزات نهضت اسلامی بر آن تاکید داشته و به انقلابیون آن را متذکر شده اند.

وی تصریح کرد: باید همیشه این سخن ارزشمند امام خمینی(ره) که فرمودند: همه ما مأمور به ادای تکلیف و وظیفه‌ایم نه مأمور به نتیجه را مشعل فروزان در فعالیت های سیاسی قرار دهیم تا دچار خسران نشویم.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه حربه «کرونا هراسی» در روزهای نزدیک به انتخابات، بازی کثیف سیاسی افراد ناامید از نتیجه صندوق رأی بود، اظهار داشت: مردم انقلابی و وفادار ایران اسلامی در زیر موشک باران صدام بعثی و تهدیدهای شیطان بزرگ، هرگز فضای انتخابات را ترک نکردند و در سرنوشت خود دخالت مستقیم داشتند.

وی گفت: کرونا به عنوان یک مهمان ناخوانده، گذشته از خطرات بهداشتی و پیامدهای آن، برخی به دنبال القاء پنهان کاری مسئولان بودند تا اتهاماتی را مثل گذشته بر نظام وارد کنند، و جو روانی و هراس آفرینی را به پای صندوق رأی بکشانند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه سیاست بدون اخلاق «کرونای سیاسی» است، ادامه داد: لجن ‌پراکنی و شایعه‌سازی در خصوص «کرونا» جدیدترین بازی زشت ورشکستگان سیاسی است.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در فضای انتخابات و پای صندوق رأی، «کرونای ویروس» را به ورطه چالش کشانده و به القاء کنندگان و تشنج آفرینان فهماندند، اراده سیاست دینی بر تمام دسیسه های شیطانی غلبه خواهد کرد.

وی در پایان گفت: فضاسازی به دور از انصاف و سراسر کذب رسانه ای استکبار جهانی و جیره خواران ضد انقلاب، علیه شرکت مردم در انتخابات، با چاشنی «کرونا ویروس»، نتوانست بر اراده مردم انقلابی غلبه کند.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha