شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجلس شورای اسلامی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: مجلس یازدهم باید در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارنامه و عملکرد خوبی داشته باشد و در این مسیر وارد میدان گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج اظهار داشت: علیرغم تلاش های بی سابقه دشمنان انتخابات مجلس یازدهم در ایران با سلامت، آرامش و مشارکت خوب ملت ایران برگزار شد و شکست دیگری در پرونده دشمنان به ثبت رساند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: مجلس یازدهم باید در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارنامه و عملکرد خوبی داشته باشد و در این مسیر وارد میدان گردد.

این استاد حوزوی افزود: نمایندگان خود به خوبی می دانند که مسئولیت بسیار سنگینی برعهده گرفته اند و در پیشگاه خداوند و ملت باید جوابگو باشند.

دریایی با اشاره به اینکه نمایندگان باید از منویات، کلام و راهبردهای رهبری نهایت استفاده را ببرند، بیان داشت: خوشبختانه در کلام امام خامنه ای به خوبی راهبردهای یک مجلس انقلابی و مردمی و پاک دست مطرح شده است و این می تواند یک سرمایه برای داشتن یک مجلس قوی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: کسانی که مردم آنها را به عنوان وکیل خود در مجلس انتخابات کرده اند، باید دارای ویژگی های بسیاری باشند، زیرا تنها با داشتن این ویژگی می توانند به عنوان یک نماینده کامل و انقلابی شناخته شوند و انجام وظیفه نمایند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان اظهار کرد: مجلس باید جدای از اینکه در بحث مسائل داخلی مطالبه گر باشد، باید در مواضع خارجی خود نیز مصمم و انقلابی عمل کند و کمترین امتیاز را به دشمنان ندهد، زیرا هرگونه مماشات با دشمنان از سوی مجلس یا هر نهاد دیگر در کشور اثراتا مخرب بسیاری بر انقلاب و نظام خواهد داشت.

این استاد حوزوی بیان کرد: مجلس باید در وهله اول انقلابی باشد و وضعیت منفعل به خود نگیرد و خود را از جنس مردم و جامعه بداند و در مسیر آرمانهای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری حرکت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha