پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جنگ نرم

حوزه/ استاد حوزه گفت: باید در بحث جنگ نرم و رسانه ای تجربه نیروهای داخلی را تقویت کنیم و سربازانی برای مقابله با نبردهای سایبری داشته باشیم، زیرا بیش از دو سوم تقابل های عصر کنونی در فضای مجازی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی، امروز در نشست جمعی از طلاب شهر سنندج اظهار داشت: شدیدترین و البته پیچیده ترین فشارهای دشمنان در طول ۴ دهه اخیر علیه ملت ایران در نیمه دوم امسال انجام گرفته است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه این حجم از فشار را باید نتیجه عصبانیت و دریوزگی دشمنان در مقابل اقتدار این نظام دانست، بیان کرد: بی شک اقتدار و صلابت نظام اسلامی باعث می شود که فشارهای دشمنان و استعماگران به امید مهار این اقتدار تشدید شود و اکنون به عینه شاهد این وضعیت هستیم.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: ترور شهید حاج قاسم سلیمانی به امید تضعیف جبهه مقاومت در منطقه برای نجات اسرائیل از وضعیت کنونی اش را باید یکی از توطئه های بزرگ دشمنان عنوان کرد.

وی افزود: ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی برای دشمنان نتیجه عکس به دنبال داشت، بدین معنا که خون این شهید والامقام باعث خون تازه ای در رگ های جبهه مقاومت گردید، امری که دشمن کامل از آن غافل بود و امروز می داند که بازنده اصلی این بازی است.

این استاد حوزوی در ادامه با تاکید بر اینکه «هر روز یک توطئه» باید شعار ملت های آزاده در برابر مستکبرین باشد، بیان داشت: دشمنان آزادی به ویژگی آمریکایی ها و غربی ها سیاست جنگ طلبانه خود را به گونه دیگری ادامه می دهند و در این زمان واحد چندین جبهه را مدیریت می کنند که نمونه آنها جبهه های متفاوت دشمنان علیه ملت و نظام انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: باید در بحث جنگ نرم و رسانه ای تجربه نیروهای داخلی را تقویت کنیم و سربازانی برای مقابله با نبردهای سایبری داشته باشیم، زیرا بیش از دو سوم تقابل های عصر کنونی در فضای مجازی انجام می شود.

وی در پایان عنوان داشت: زیرساخت های کشور به شدت در معرض حملات سایبری دشمن است، زیرا آنان به خوبی از بی نتیجه بودن جنگ سخت و حمله نظامی آگاهی دارند و بی شک خود را هرگز در باتلاق جنگ نظامی به دام نخواهند انداخت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha