شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کاظم لو2

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین درباره تعطیلی حوزه خواهران استان، گفت: حوزه علمیه خواهران استان قزوین به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا آخر این هفته تعطیل است.

 حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از حضور ملت ایران در انتخابات، این حضور را نشانه وفاداری به شهدا، امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب دانست.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: براساس آیات قرآن، خداوند به هر وسیله‌ای انسان‌ها را امتحان می‌کند؛ خشکسالی، قحطی و بیماری های همه گیر از جمله آزمون های الهی هستند.

وی ادامه داد: اعتماد به خدا، توکل به خدا و حفظ آرامش سه عامل اصلی در پیروزی انسان در  آزمونهای الهی است.

حجت الاسلام کاظم لو  عنوان کرد: در پی شیوع بیماری کرونا، برخی در فضای مجازی با انتشار تصاویر و مطالب تنش زا در تلاش هستند که آرامش جامعه را مختل کنند که مردم باید نسبت به این موضوع  هوشیار باشند.

وی با انتقاد از کسانی که برخی از وسائل ضروری مردم را در این شرایط حساس احتکار کرده اند، افزود: متأسفانه افراد سودجو در زمینه ماسک و ... بازار سیاه به وجود آورده اند، این زیبنده کشور ایران با این همه افتخارات و تاریخ و تمدن نیست، مردم باید کمک همدیگر باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین درباره تعطیلی حوزه خواهران استان و پذیرش این حوزه، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران استان قزوین به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تا آخر این هفته تعطیل است و  پذیرش طلاب سطح ۳ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha